Wednesday, July 24, 2013

News [07-23]李思捷:我唔好笑 自揭激怒马浚伟因由

[07-23]李思捷:我唔好笑 自揭激怒马浚伟因由
发表于 2013-7-23 21:01:52
东方新地 第815期:李思捷

Interviewer: Is it true that at one time your revising the script irked Steven Ma?

Johnson: True. At one time I was pretty cocky. Clearly in that scene I was the supporting character but revised the script to make myself the leading man, so it was very inappropriate.  If I were Steven, I would be mad too. If I did not encounter this kind of situations then, how would I know I was in the wrong.

Interviewer: Are you guys fine now?

Johnson: After collaborating in "Link to Temptations"《诱情转驳》 , whereby we acted brothers, he realized that I wasn't that "pu kai" (a prick), that I'm  actually a good person! And now we've become brothers. I even call him "ah goh" (older brother). Truly "不打不相识" (It takes a fight for them to get know each other.)
周:系咪有段时间改剧本改到马浚伟好憎你?
李:系,有段时间我好chur,明明??场戏自己系配角,都改到自己系主角,令到件事唔系好啱,我系马仔(马浚伟)我都嬲啦。如果我冇当年呢啲事发生,我点会知道自己唔啱呢!
周:依家有冇和好?
李:之后拍咗套《诱情转驳》,戏中同佢做兄弟,??套佢睇到我原来唔系咁仆街,都系好人嚟!依家真系做咗兄弟,我直情叫佢阿哥,不打不相识。

今天的香港娱乐新闻为大家介绍的是【李思捷:我唔好笑 自揭激怒马浚伟因由】,本周嘉宾是“玩嘢王”李思捷,扮鬼扮马有一手的他,却认为自己唔好笑!以及细说改剧本激嬲马浚伟的经过及不公开谈论女友的原因。
周:周美凤 李:李思捷
周:据闻你爸爸做航运生意,系隐形富豪!
李:我老窦做生意又点?街边卖鱼蛋都系生意啦!普通物流生意咋嘛,你话佢好有(钱)我又唔觉得。
周:外传你爸爸有几千万物业,都系留俾你?啦!
李:边个话留俾我?我想我老窦长命千岁,我自己又唔系揾唔到!
周:你唔认……

本周嘉宾是“玩嘢王”李思捷,扮鬼扮马有一手的他,却认为自己唔好笑!以及细说改剧本激嬲马浚伟的经过及不公开谈论女友的原因。
周:周美凤 李:李思捷
周:据闻你爸爸做航运生意,系隐形富豪!
李:我老窦做生意又点?街边卖鱼蛋都系生意啦!普通物流生意咋嘛,你话佢好有(钱)我又唔觉得。
周:外传你爸爸有几千万物业,都系留俾你?啦!
李:边个话留俾我?我想我老窦长命千岁,我自己又唔系揾唔到!
周:你唔认同你系有钱人?
李:咩叫有钱人?有啲人几亿都觉得唔够!我又唔会买架游艇、又唔会突然同条女坐头等飞去马尔代夫,我又唔系啲大使嘅人,我戴紧只表8年前买,到依家都冇买第二只,你问我买唔买得起,我梗系买得起,但我需唔需要?我唔需要!

6482e5f1gw1e6x0tt4lo6j20hs0lzgnw.jpg

闹工作人员】

周:我好钟意睇你搞笑,??时睇你同阮兆祥、王祖蓝做《福禄寿》笑死我!点解咁有搞笑细胞?
李:我觉得我自己同佢哋唔同嘅地方系,佢两个本身系好搞笑嘅人、好有幽默感,随时讲到笑话;我就唔系,其实我个人几cool,所以我要做好多功课、去练好多次至做到,我又唔觉得自己好笑。
周:入行后有段时间未被无线重用,当时有冇谂过放弃?
李:我同自己讲如果30岁觉得自己唔适合呢行,咁就好转行嘞,但如果30岁觉得ok?、我系行呢条路?,咁咪继续啰!咁啱我30岁时TVB同我签经理人合约。
周:据闻你拍《玩嘢王》试过闹工作人员?
李:真心话、真系冇办法,TVB 45年嚟未试过足一个钟头嘅偷拍节目,大家都揣摸紧;当我睇到某啲嘢唔对路,我真系会出声,拍剧可以NG 10次、18次,但偷拍冇得NG,我承认我系有恶,但??个moment我务必要完成,之后我最多送扎花当众向佢道歉。

周:系咪有段时间改剧本改到马浚伟好憎你?
李:系,有段时间我好chur,明明??场戏自己系配角,都改到自己系主角,令到件事唔系好啱,我系马仔(马浚伟)我都嬲啦。如果我冇当年呢啲事发生,我点会知道自己唔啱呢!
周:依家有冇和好?
李:之后拍咗套《诱情转驳》,戏中同佢做兄弟,??套佢睇到我原来唔系咁仆街,都系好人嚟!依家真系做咗兄弟,我直情叫佢阿哥,不打不相识。

6482e5f1gw1e6x0tyenuij20hs0g1403.jpg

【闹网友低能】
周:点识陈雅伦?
李:??时佢喺加拿大走埠,我喺??边读书,佢出场前,我喺同一个骚负责暖场,就系咁识。??时佢同王敏德有套《危情》,除晒(衫)?!??套我睇咗100次都有!我有几个(女星)真系好钟意,陈雅伦、关之琳、钟楚红,我系钟意到发癫!
周:由始至终有冇发展过?
李:以前梗系想,但17岁点会媾一个巨星?何况我??时都唔识媾女,我21岁先初恋,当时个女朋友22岁,我系好迟先开始拍拖。
周:你依家个女朋友都系22岁吖!
李:我边个女朋友先?
周:食得??个春卷(王宝宝)呀!
李:个个都知,一讲呢样嘢我就唔答,我唔讲自己私人嘢。
周:点解唔肯讲女朋友呢?
李:我嘅theory好简单,我同记者、读者、任何香港市民一样,都系揸香港身份证,即系话,你哋有嘅权利,我都有;你哋有嘅私隐,我都有!唔系因为我系公众人物,就要expose我嘅私事。除非香港法律话公众人物就要expose佢嘅私事,但香港冇一条咁嘅例。
周:同陈雅伦有冇发展空间?
李:唔会无啦啦click,仔就话click啫,几十岁仲边会click!依家好睇relationship,讲family、讲将来。
周:近年有冇视边个女星为女神?
李:冇,因为依家o靓模个风气太劲,其实依家叻嘅模特儿真系好惨,行个catwalk真系有料到、成个人系一个态度,系好professional,唔系濑雪糕滴两嘢吖嘛!但依家internet令到??班低能仔有种渴望,钟意??啲所谓模,所以依家个market喺晒呢啲咁嘅低能仔度!咩都网民,网乜民?行出嚟啦!

6482e5f1gw1e6x0u2ee62j20hs0kdgoa.jpg


李思捷
有女神情意结,却不介意将来另一半在婚后变成大肥婆,“佢自己去决定,如果系影响到佢健康就要提,脂肪令佢胆固醇高,仲食鹅肝、饮三罐可乐,咁真系要提,每个人都会老?啦!当??个真系老婆,我话你听,十个男人九个都一定锡老婆,除非离婚,男人有样嘢好,系老婆,真系会锡!出面啲女点靓都好,最尾都系谂老婆!因为系屋企人嚟?嘛!”
【未认定春卷】
周:屋企人有冇迫婚?
李:佢哋冇讲,但有边个父母唔想自己嘅小朋友成家立室。
周:你自己钟唔钟意成家立室?
李:钟意。
周:咁仲等咩?
李:我唔想用年龄嚟计时,love系feel到timing啱就去?啦!
周:你钟唔钟意小朋友?
李:我钟意,但我唔想因为生小朋友而去结婚,除非身边??个真系认定系老婆啦!
周:你嚟紧又开戏,仲有咁多嘢想做,几时得嚟结婚?
李:咁我又未死!我身边啲旧同学全部结晒婚生晒仔,所以我睇到佢哋啲小朋友长大,我知道晒个过程系点,所以到我??时,我唔会有乜惊喜,唯一惊喜系,我多咗个爱嘅人!
周:有咩嗜好?仲有冇蒲?
李:好少蒲,我钟意食饭同饮酒combine埋一齐,我好憎落酒吧玩骰盅饮到第二朝斜晒,我钟意打边炉,打到咁上下饮酒,揽头揽颈,12点眼瞓就返屋企。
【周美凤眼中的李思捷──喜剧之王】
我喺电视睇思捷做戏,觉得佢非常之搞笑、神似到不得了,我觉得佢好留意周遭事物、好有模仿嘅能力,仲非常之高招,可以做到皮笑肉不笑、肉笑皮不笑!我同思捷系喺马德钟瓷婚婚宴上认识,识咗两个礼拜,好快一见如故,觉得佢好个人好nice、好冇架子,好有性格、对自己好有要求,而且好随和,系一个交得过的朋友!

10c0fe0c1f94a4783b4bc6d85bc566af.jpg


Lelia大赞思捷皮肤靓
Lelia大赞思捷皮肤靓,他甚为受落“我系唯一一个唔化妆嘅男艺人,今日都净系画咗条眉,多谢阿妈,阿妈生出嚟,同埋做运动!”
“公关界女强人”周美凤(Lelia)港姐出身、从事公关行业多年,公认为有拼劲及魄力的事业型女性,深得城中名人明星及各大品牌爱戴信任;近年更致力推动慈善工作,回馈社会。敢言而有义气的她、相识满天下,主持栏目【凤旨要讲】,奉旨讲尽娱圈名流趣闻轶事。

No comments:

Post a Comment