Tuesday, January 26, 2010

news 2010 Jan Steven Ma's interview with Paco Wong



Paco's interview of Steven vid link1; vid link2
vid uploaded: 2010/1/25 下午 06:32:05
related material-Paco's Eastweek column
主持:黄栢高
统筹:林永匡 协力:彭燕燕、袁东亮、罗鸥

source: headline news ; hkchannel; SM baidu
破格圍村仔贏民心 住家男節目揭底牌 馬浚偉:我最叻煮中菜
2010年1月25日



※马浚伟在刚播毕的剧集中,一改过往形象,扮演一个不修边幅的围村仔,结果成功得到观众认同;他又在新主持的节目中,大展厨艺,要让大家知道,马浚伟原来是个住家男。 
 ※马浚伟今年再战乐坛,头炮与钟嘉欣合唱剧集主题曲。


 ※马浚伟在《老友狗狗》中,一身短裤加人字拖打扮,非常破格。


※由马浚伟主持的节目《大厨出马》会邀请多位嘉宾分享烹饪心得。





~~Chinese article~~

在我眼中,馬浚偉是很有原則的人,做事認真。要知道,有原則不代表固執,兩者有很大分別;馬浚偉是前者,那份發自內心的親和感,讓你不會討厭他,換句話說,這是觀眾緣。剛播完的《老友狗狗》,觀眾看到馬浚偉另一面,「躝癱」形象令人又愛又恨,新主持的節目《大廚出馬》更令人意想不到,馬浚偉原來是住家男,愛下廚煮中菜,還估不到的是,今天的馬浚偉會大方談論感情生活,人生大計。主持:黃栢高 統籌:林永匡 協力:彭燕燕、袁東亮、羅鷗

我認識的馬浚偉做事認真,為演《老友狗狗》的「躝癱」,不惜轉型,斯文乖仔變成電視熒幕前的鬈髦踢拖圍村仔,開口埋口懶音粗口,令角色更立體。

「其實個角色都幾似我以前,死牛一面頸,成日覺得自己睇到嘅就一定啱。記得當初收到劇本,同監製傾,佢話要我放低昔日嘅馬浚偉,要破格,要曬黑啲,鬈髦短褲,永世踢住對人字拖,咁先似圍村人。我仲請教陳灶良議員(大埔區區議員),佢係圍村村長,教我講圍頭話,但唔可以咁短日子學足,所以自己就改少少,講嘢唔正,有懶音,再將部份圍頭話錄落部手機度,埋位前速讀。拍攝過程真係好好玩,有時趁無女仔在場排戲,仲會爆下粗,似到十足。同鍾嘉欣合作幾次,好錫佢,當佢妹妹,如果佢可以演得再放啲,我相信對佢會更好,你知啦,導演永遠唔會知道你有幾多,只會要求你畀多啲,唔放膽演點得!」

乘勢再戰樂壇
馬浚偉,唱家班出身,當年我一手提攜他,結果一炮而紅,成績有目共睹,事隔17年,今年馬仔再戰樂壇,頭炮作是拖鍾嘉欣合唱《老友狗狗》主題曲,氣氛輕快、有節奏,完全捉到觀眾注意力。

「講開真係要多謝Paco,半年前做訪問,係你鼓勵我再唱歌的,今次首歌節奏好快,歌詞好急,好多粒音,錄音時直頭驚會咬到自己條脷,不過又真係有好多觀眾支持,尤其係小朋友。話時話,當年發夢都估唔到你會安排蘇永康、林子祥幫我做監製,又安排葉倩文同我合唱,講緊嗰時莎麗仲係好活躍嘅一線歌手,遺憾嘅係自己當時未有把握未成形,唔知道點去做歌手。今日你再講,只要堅持,唔好放棄唱歌,總有自己嘅代表飲歌,聽到真係好開心,隻碟好多細節未定實,但可以肯定今年內推出。」

觀眾爭睇住家男
新節目《大廚出馬》迴響大,人人爭住睇馬浚偉做住家男,落手落腳煮名廚撚手菜,節目出街先拔頭籌,打破無綫周三晚低收視紀錄,從14點彈升至19點,約119萬觀眾爭睇。

「個概念係舊年同無綫傾續約時度的,節目成功,幕後手足功不可沒,節目分兩Part,每集都會請一位名廚介紹自己首本名菜,由我去煮,無食譜無得教,由我自由發揮,第二Part就當大廚副手,即席煮一道菜畀嘉賓品嚐,集集嘉賓都係自己友,寶珠姐已播出,還有家燕姐、鄭則士夫婦、趙曾學蘊、米雪、菊姐等等,大家食下又分享下煮食心得,暫定13集,我最希望將來添食拍第二輯可以出埠,去法國、意大利等地,見到咩煮咩,肯定會好正。」

愛心餐冧女
說到感情生活,愛下廚的馬仔會坦白告訴你,他會煮愛心餐氹女友,與女友感情穩定,還開始計劃結婚、組織家庭,不過,計劃還計劃,穩陣派的他依然講得小心,免得開錯期票。

「我自己真係鍾意煮食,最叻中餐,梅子酸薑魚雲、中式炒牛柳等,其實煮咩都好,最緊要食材新鮮,做藝人有樣好,去到街巿,老闆總會畀最好的你,買魚頭,一定係新鮮即劏,唔係冰鮮雪藏貨。我上次親手煮燭光晚餐畀女友,點埋兩支紅色洋燭,係中菜海鮮餐,第一道菜係海斑,跟住係鮑魚、帶子、炒菜,擺上枱,好似唔夠浪漫,但佢食得好開心,Paco講得啱,咩都係假,最重要係同邊個食。至於計劃,都想盡快組織家庭,我意思係結婚生仔同步進行,唔想同個仔有太大隔膜,當務之急係搵多啲錢,我好穩陣,唔會去投資,只會放定期,我亦唔賭錢,啲錢好辛苦搵,點可以攞去賭,所以結婚做人大計都要計劃清楚。」Paco 馬浚偉

No comments:

Post a Comment