Friday, November 12, 2010

Series: Steps


*********************************************
below pix source

~~~More pix~~~ Chinese news reports~~~~~



【本報訊】無線新劇《舞動全城》早前密鑼緊鼓進行拍攝,前晚一眾演員馬浚偉、廖碧兒、陳法拉、葉翠翠、姚嘉妮、高鈞賢及陳曼娜等去到灣仔金紫荊廣場海旁拍攝跳舞煞科戲,所有演員均穿上拉丁舞衣,於海旁前齊齊跳舞。

當晚非常大風,拍攝期間穿上單薄舞衣的一眾女演員冷得全身顫抖,而馬仔與廖碧兒拍攝跳舞場面時,有不少身體接觸,身穿火紅低胸舞衣的廖碧兒面向馬仔,馬仔卻要把她托起轉圈,廖碧兒的胸部有意無意地貼著馬仔面部,及後馬仔更跳到爛鞋及差點跌倒,要停機換上私伙皮鞋才能繼續進行拍攝。

談到與廖碧兒那場貼身跳舞戲,問馬仔事前可有跟她溝通?馬仔讚廖碧兒是專業舞者,亦明白跳舞少不免有身體接觸。但他跳舞時竟險些跌倒?馬仔帶笑謂:「真係好邪,次次跳舞都梗有事發生,頭先對鞋甩掉兩塊膠,仲搞到我跌一跌。」

問到廖碧兒與馬仔跳舞時餵對方「食波餅」一事,她否認有此事,更聲稱跳舞就是這樣,有身體接觸實屬正常不過。問她剛過去的情人節怎樣慶祝?她說當日要開工,亦沒有收到禮物。

****************************************
馬 仔 舞 爛 鞋 仆 攬 碧 兒   邪 !
廖 碧 兒 、 馬 浚 偉 、 葉 翠 翠 和 徐 子 珊 等 , 前 晚 在 灣 仔 拍 攝 無 綫 新 劇 《 舞 動 全 城 》 , 劇 情 講 述 馬 仔 向 廖 碧 兒 求 婚 成 功 , 眾 人 即 跳 舞 狂 歡 。 馬 仔 擁 着 廖 碧 兒 共 舞 時 , 一 不 小 心 跣 腳 並 失 重 心 , 整 個 人 俯 身 攬 着 廖 碧 兒 , 二 人 還 胸 貼 胸 。 問 到 廖 碧 兒 可 有 請 馬 仔 食 波 餅 ? 她 說 : 「 冇 啲 咁 嘅 事 , 跳 舞 一 定 有 身 體 接 觸 , 之 前 馬 仔 都 有 同 我 傾 過 , 我 係 唔 會 介 意 。 」

放 電 未 夠 班 至 於 曾 在 無 綫 慈 善 騷 上 與 李 彩 華 大 跳 懷 舊 舞 的 馬 浚 偉 , 被 指 右 手 放 在 對 方 的 重 要 部 位 , 而 這 次 他 與 廖 碧 兒 共 舞 又 發 生 小 插 曲 , 馬 浚 偉 說 : 「 因 為 地 下 有 個 坑 , 搞 到 我 鞋 底 都 甩 咗 兩 塊 膠 , 後 來 都 要 換 鞋 , 我 次 次 跳 舞 都 好 邪 , 好 彩 都 係 跣 一 跣 , 大 家 都 冇 受 傷 。 」
此 外 , 陳 法 拉 近 日 被 指 是 姣 精 , 頻 放 生 電 , 她 說 : 「 我 性 格 唔 係 咁 , 我 電 力 唔 夠 , 嗲 呢 啲 嘢 扮 唔 到 。 」 對 於 被 指 是 「 葉 璇 二 世 」 , 問 陳 法 拉 覺 得 對 方 為 人 怎 樣 ? 她 說 : 「 我 做 唔 到 佢 , 佢 好 有 成 就 。 」

No comments:

Post a Comment