Monday, February 17, 2014

SIAC themesong full length

Eta feb 18 2014 What a coincidence, the youtube uploaded video also used the same photo as mine for this video.



Song: 「天意」Heaven's Will
Singer: Steven Ma
Music: 張家誠
Lyrics: 張美賢
music arrangement supervised by: Johnny Yim (严励行)

original audio upload credit: kuangaitvb

~~~ 天意
漫長暴雨 遍地衝去 最堅強人牆緩緩倒退
面前澤國堆積眼淚 換成熱血流於心裡

獨行萬里 寸步失據 記憶連綿如流水 愛似是夢囈壯舉
落寞了 絕望了 還在繼續追

此際浮華滿天 未曾讓我艷羨
飄過紅葉萬千 似是舞影翩翩
散在風 說著秋 引著冬 雪又染
留待我實現送你的萬語千言
走過泥濘四濺 為求望你一面
霜雪離別夏天 轉換了幾多秋 天變地變
年月碎落眼前 遠海種出桑田 遺留下我的心不會變

獨行萬里 寸步失據 記憶連綿如流水 愛似是夢囈壯舉
夜靜了 路盡了 還在拼命追

此際浮華滿天 未曾讓我艷羨
飄過紅葉萬千 似是舞影翩翩
散在風 說著秋 引著冬 雪又染
留待我實現送你的萬語千言
走過泥濘四濺 為求望你一面
霜雪離別夏天 轉換了幾多秋 天變地變
年月碎落眼前 遠海種出桑田 遺留下我的心不會變

此際浮華滿天 未曾讓我艷羨
飄過紅葉萬千 降在你的雙肩
貼著心 說著秋 引著冬 雪又染
陪著我實現送你的萬語千言
走過泥濘四濺 未平復我思念
霜雪離別夏天 轉換了幾多秋 春會復暖
年月碎落眼前 遠海種出桑田 遺留下你的心不會變

No comments:

Post a Comment