Saturday, October 6, 2007

【忽然一周】娱乐顶点 : 两日晕一次 马浚伟怪病缠身

steven ma warm house

[[忽然一周第636期]]娱乐顶点 : 两日晕一次 马浚伟怪病缠身2007-10-06 13:44

今 周 大 结 局 的 剧 集 《 舞 动 全 城 》 , 男 主 角 马 浚 伟 ( 马 仔 ) 喺 剧 中 经 常 同 拍 档 廖 碧 儿 大 跳 拉 丁 舞 , 活 力 十 足 。 套 剧 收 得 , 但 马 仔 反 而 冇 乜 做 宣 传 , 唔 似 得 女 主 角 廖 碧 儿 频 频 曝 光 。
马 仔 唔 见 影 , 原 来 系 因 为 患 上 罕 有 的 心 脏 怪 病 ─ 心 脏 旁 导 管 症 ( 心 跳 会 突 然 急 剧 加 速 , 令 整 个 人 如 触 电 般 ) , 试 过 突 然 在 家 晕 倒 不 省 人 事 。 虽 然 之 後 长 期 食 药 , 但 现 时 仍 然 两 日 晕 一 次 。 由 於 身 上 佗 住 个 计 时 炸 弹 , 马 仔 早 前 不 得 不 推 掉 去 湖 南 录 影 的 大 制 作 《 舞 动 奇 迹 》 , 长 留 在 家 休 养 。
据 知 , 马 仔 将 须 做 手 术 保 命 。

这 晚 , 马 浚 伟 到 澳 门 连 走 两 场 骚 , 先 去 金 沙 酒 店 ( 左 图 ) 再 去 威 尼 斯 人 酒 店 , 拍 档 是 跳 得 之 人 徐 子 珊 。 为 免 太 劳 累 , 马 仔 只 与 子 珊 合 跳 了 一 part 舞 , 其 余 时 间 各 自 唱 了 几 首 歌 。

马 浚 伟 99 年 母 亲 过 身 後 , 因 压 力 过 大 , 患 上 心 律 不 正 。 据 知 情 人 士 表 示 , 「 佢 嗰 时 睇 医 生 , 就 话 因 为 心 律 不 正 , 所 以 引 发 惊 恐 症 。 佢 话 问 题 唔 严 重 , 所 以 冇 做 全 面 检 查 。 」 直 到 去 年 年 底 拍 《 舞 动 全 城 》 , 马 浚 伟 试 过 突 然 失 场 , 原 来 他 不 止 一 次 在 家 晕 倒 , 「 当 时 唔 系 好 多 人 知 , 佢 净 系 同 咗 监 制 ( 梁 材 远 ) 讲 , 因 为 佢 都 唔 知 自 己 咩 事 , 後 尾 正 式 做 检 查 , 先 知 心 脏 旁 导 管 嘅 病 系 咁 严 重 。 」 知 情 人 士 说 。

靠 药 物 急 救

马 浚 伟 病 情 愈 来 愈 严 重 , 今 年 拍 摄 剧 集 《 秀 才 爱 上 兵 》 及 《 金 石 良 缘 》 期 间 , 都 因 为 体 力 不 支 而 频 频 告 假 , 亦 需 要 随 身 带 备 药 物 。 知 情 人 士 说 , 「 佢 要 长 期 食 药 , 但 唔 可 以 完 全 控 制 病 情 , 随 时 都 会 病 发 , 所 以 佢 同 相 熟 嘅 工 作 人 员 讲 定 , 如 果 突 然 晕 倒 嘅 话 , 就 攞 药 俾 佢 食 。 」
因 为 心 跳 随 时 加 速 及 晕 倒 , 马 浚 伟 要 经 常 留 意 身 体 状 况 , 一 向 好 杯 中 物 的 他 更 决 心 戒 酒 。 由 於 工 作 不 能 太 操 劳 , 故 近 月 曝 光 率 骤 减 。 本 周 三 ( 10 月 3 日 ) 5 时 许 , 马 浚 伟 到 上 环 准 备 搭 船 去 澳 门 登 台 , 记 者 问 他 有 关 心 脏 旁 导 管 一 事 , 他 一 脸 愕 然 说 : 「 吓 ! 你 点 知 o架 ? ( 系 咪 准 备 做 手 术 ? ) 就 算 做 都 系 小 手 术 , 唔 好 吓 亲 关 心 我 嘅 人 。 每 个 人 身 体 都 可 能 有 突 发 性 情 况 , 我 个 病 暂 时 药 物 控 制 到 。 」

替 身 代 跑

由 於 马 浚 伟 在 剧 集 《 金 石 良 缘 》 中 经 常 有 跑 马 拉 松 的 戏 份 , 监 制 梁 材 远 为 免 他 身 体 负 荷 不 到 , 大 部 份 跑 步 戏 都 为 他 安 排 替 身 代 劳 。 梁 材 远 说 : 「 有 日 开 工 前 马 仔 突 然 入 咗 医 院 , 事 後 知 道 佢 心 脏 有 事 , 直 至 医 生 批 准 , 我 先 叫 佢 复 工 。 我 担 心 佢 身 体 冇 咁 快 恢 复 , 剧 中 佢 演 马 拉 松 选 手 , 虽 然 跑 得 慢 , 但 始 终 有 风 险 , 所 以 帮 佢 搵 定 替 身 。 」 另 外 , 无 綫 大 型 节 目 《 舞 动 奇 迹 》 本 来 亦 安 排 他 参 加 , 顺 道 配 合 剧 集 《 舞 动 全 城 》 宣 传 , 但 恐 怕 应 付 不 了 长 时 间 的 训 练 及 去 湖 南 的 连 日 拍 摄 , 马 浚 伟 最 後 只 好 向 高 层 乐 易 玲 请 辞 , 他 的 位 置 由 谢 天 华 顶 上 。

在 《 舞 动 全 城 》 饰 演 马 浚 伟 妹 妹 的 陈 法 拉 , 日 前 接 受 访 问 时 亦 表 示 , 「 嗰 时 都 有 听 佢 ( 马 浚 伟 ) 讲 过 心 脏 有 毛 病 , 但 系 唔 知 详 情 , 亦 都 唔 知 咁 严 重 , 希 望 佢 快 啲 好 番 。 」
至 於 跟 马 浚 伟 合 作 《 秀 才 爱 上 兵 》 的 黎 耀 祥 , 亦 知 道 对 方 心 脏 出 问 题 , 「 我 都 听 讲 佢 有 心 律 不 正 , 仲 要 成 日 度 期 去 做 检 查 , 希 望 佢 身 体 健 康 ! 」
马 浚 伟 最 近 病 发 次 数 愈 见 频 密 , 早 前 拍 摄 《 金 石 良 缘 》 经 常 请 病 假 , 剧 中 拍 档 锺 嘉 欣 被 问 到 马 浚 伟 患 病 一 事 , 亦 表 现 得 相 当 避 忌 , 「 佢 依 家 好 健 康 。 ( 咁 佢 拍 嗰 阵 有 冇 请 病 假 ? ) 病 假 系 人 都 有 , 我 同 佢 系 好 朋 友 好 同 事 , 呢 啲 嘢 我 唔 会 回 应 。 ( 佢 依 家 个 病 好 严 重 喎 ? ) 唔 系 咁 严 重 啫 ! 人 哋 私 人 嘢 我 唔 讲 啦 ! 」
去 年 11 月 马 浚 伟 拍 《 天 机 算 》 时 被 马 撞 伤 右 眼 , 因 眼 球 面 骨 骨 裂 , 令 眼 球 下 陷 2 mm , 事 隔 唔 够 一 年 又 患 上 心 脏 怪 病 , 祸 不 单 行 , 睇 嚟 马 仔 真 系 要 小 心 身 体 。

身 为 《 舞 动 全 城 》 男 主 角 的 马 浚 伟 , 剧 集 出 街 後 曝 光 率 未 见 提 高 , 只 是 偶 尔 出 现 宣 传 活 动 。 早 前 与 陈 法 拉 ( 左 ) 及 徐 子 珊 ( 右 ) 一 起 示 范 瑜 伽 。 简 单 的 动 作 马 浚 伟 ( 中 ) 表 现 得 非 常 吃 力 。

无 綫 早 前 派 出 马 德 钟 、 郭 羡 妮 ( 右 二 ) 、 陈 敏 之 ( 右 一 ) 等 当 家 花 旦 小 生 , 参 加 湖 南 电 视 台 的 节 目 《 舞 动 奇 迹 》 。 马 浚 伟 因 健 康 理 由 请 辞 , 由 谢 天 华 ( 右 三 ) 顶 上 , 谢 天 华 更 成 为 冠 军 。

心 脏 计 时 炸 弹

对 於 患 上 心 脏 旁 导 管 症 , 心 脏 科 医 生 李 沛 然 表 示 : 「 病 人 天 生 心 脏 旁 多 咗 一 条 旁 导 管 , 俗 称 多 咗 条 电 线 , 所 以 令 心 脏 出 现 短 路 情 况 , 一 般 嚟 讲 大 部 份 病 患 者 会 心 跳 加 速 , 最 高 可 以 每 分 钟 心 跳 150-200 下 , 严 重 嘅 话 亦 会 休 克 , 甚 至 死 亡 。 我 强 烈 建 议 病 人 做 放 射 频 率 能 量 导 管 消 融 手 术 , 将 多 咗 嗰 条 旁 导 管 切 除 。 」


本 周 三 晚 ( 10 月 3 日 ) , 马 浚 伟 与 经 理 人 搭 船 过 澳 门 登 台 。 入 闸 前 记 者 上 前 问 他 患 心 脏 怪 病 一 事 , 一 脸 病 容 的 他 反 问 记 者 为 何 会 知 情 , 後 来 他 承 认 现 时 会 带 药 傍 身 。


当 子 珊 得 悉 马 仔 有 怪 病 缠 身 , 表 现 得 一 脸 惊 讶 。


Blog 中 讲 生 死 有 命
本 周 二 晚 凌 晨 3 时 , 马 浚 伟 在 其 网 上 日 志 写 了 一 篇 以 「 珍 惜 生 命 , 所 有 生 命 」 为 题 的 网 志 , 道 尽 生 死 有 命 , 非 常 欷 歔 。


*******************************************************

忽然一周第636期

马浚伟容易受伤

无綫有两个男福将,逢剧必收,一个系欧阳震华,另一个就系马浚伟。
不过,成功非侥幸。好似马仔咁,嗰日嘅宣传活动上,男女分组斗做高难度瑜伽,马仔一个拗手跷脚高难度动作,就赢得全场掌声,肯定佢事前做足预备工夫。

大事做足工夫,小事佢都照顾周到。当日所见,众人除鞋做瑜伽时,马仔率先好豪气咁连袜都除埋,咁大方,原来佢对脚十分整洁,就算右脚中趾损咗,都好整齐咁贴咗块药水胶布。
谂番起旧年佢做台庆宣传,咁跷伤咗只右眼,包到冚出席活动。出嚟做宣传都经常受伤,睇嚟斯斯文文嘅马仔真系容易受伤的男人。

去年台庆,马仔亦咁啱右眼受伤,成只眼包到冚,另类抢镜。

马仔做得出呢个高难度动作,肯定下咗唔少苦功。成只脚掌整洁度亦攞足100分,贴胶布都整齐过人。

No comments:

Post a Comment